Pages

Tuesday, March 9, 2010

First will be first [!]

Så!
Den senaste timmen har jag jobbat på min bloggdesign - och helt nöjd kan man ändå inte säga att jag är. Det är bara att konstatera att padding i html och jag inte går ihop. Jag är ändå intresserad av att se hur mycket bättre det kan bli, kanske efter att jag gått några programmeringskurser.
Varför har jag skaffat en blogg, då? Tja...tanken har funnits i bakhuvudet redan en tid, och Emzi fick den att snurra vidare. Kanske vill jag bara sluta spamma ner bilddagboken med evighetslånga inlägg till en onödig bild. Jag ska försöka passa sådant hit i stället och koncentrera mig på bilderna i bdb.

Anyways...I have no idea how often I'll be writing here. Hopefully on a regular basis, maybe more seldom. But at least this is a start.

2 comments: