Pages

Monday, June 4, 2012

Sista jobbdagen, eller?

Jag trodde att det skulle bli min sista jobbdag (åtminstone med den här uppgiften) idag, men nu verkar det faktiskt som om jag lyckas dra ut på det ytterligare en dag. Listan med de olika företagen har gåtts igenom, men problemet är att några företag inte har lagt ut någon info om vem som är ansvarig för marknadsföring och försäljning, vilket gör att jag måste ringa upp deras växel för att se om de kan ge ut någon information. Jag! Jag som ibland inte ens klarar av att ringa till folk jag känner!
Okej, kanske jag blir färdigt med det här idag (när jag vågar börja ringa runt), men min förman försvinner iväg om ungefär en halvtimme, vilket betyder att jag måste vänta tills imorgon för att fråga henne hur jag ska göra med de eventuella företag som inte vill ge ut någon information. Åtminstone tickar ju lönen på.

Min sinnesttämning just nu

No comments:

Post a Comment