Pages

Wednesday, February 3, 2016

En vecka i listform

Sedan jag kom hem från UK har det varit antingen fullt ös från morgon till kväll, eller så har jag legat hemma sjuk. Rent bokstavligen har jag inte haft någonting däremellan i en veckas tid! Men här lite kort om vad som hänt:


  • Måndag: Akustisk mätning av Tempelplatsens kyrka. Det gick bra ända tills turistbussarna började dyka upp
  • Tisdag: Huvudvärk from hell, halsont och snuva håller mig hemma
  • Onsdag: Revision på TF, vilket tar en stor del av dagen, sedan möte med TF:s Hedersteckenskommitté
  • Torsdag: Jobbar med dippan fram till kl.17 då jag håller skolning för TF:s nya styrelse
  • Fredag: Huvudvärk from hell hela dagen, men kör ändå iväg på övningsveckoslut med orkestern till kvällen
  • Lördag: Dansövning, sångövning, poiövning, och skjutsade hem två orkestermedlemmar. Dagen avslutas med en fantastiskt rolig sitz
  • Söndag: Dansövning, städa, kör hem, lid av sömnbrist hela eftermiddagen
Det händer lite mycket just nu. Men trots att övningsveckoslutet var tungt var det både givande och roligt, och så fick jag ju lära mig en ny färdighet!


A video posted by Frida V (@leothil) on

No comments:

Post a Comment