Pages

Thursday, May 10, 2012

Dagen efter Europadagen

Det börjar äntligen bli grönare utanför fönstrena i vår lägenhet, vilket är en fröjd för ögonen! Allt har varit så grått så länge nu, att lite färger är välkomna.

Det här inlägget har inga viktiga nyheter eller tankar att komma med, så jag plitar bara hastigt ner några små tankar om dagen.
- International Monty Python Status Day! Kom ihåg att hedra dessa fantastiska komiker idag!
- Känslan då man inser att om man skriver fulla poäng i C-tenten är man ändå ett poäng under gränsen till att få en fyra (skala 0-5). Med andra ord, om jag hade gjort en enda uppgift till...
- Fyra dagar till första tenten. Aaaaah!
- Styrelsemöte ikväll, meh.
- Fem dagar tills jag kan fnittra åt att Tatu har sin sista skoldag OCH Wii-spelkväll med sin klass - samma dag som Diablo III utkommer. Fast jag har ju två tenter den dagen, så "ei kuitenkaan ihan naurata".
- Mer program, och mer extra träningar. När ska jag hinna läsa allt jag borde läsa?

No comments:

Post a Comment