Pages

Friday, May 25, 2012

Dansföreställning #2 och #3

Torsdagen inleddes med verkligt stela muskler efter gårdagens show. Det hindrade dock inte mig från att ta en cykeltur till Otnäs för att plocka upp A Dance With Dragons som Nestor lovat att låna åt mig. Samtidigt förde jag också tillbaka nyckeln jag använde på förra årets sommarjobb och hälsade på människorna på kontoret. Vad då glömsk?
Mitt småpratande på kontoret betalade dock igen sig då jag i halvpanik cyklade tillbaka hem, kastade i mig en portion nudlar och hastigt hoppade på en buss till Östra Centrum. Man vill ju alltid vara på plats i god tid före showen!

Smink, klädbyten, hårlockande, panikstretchande, skratt, adrenalin, jubel. Det karakteriserar ganska bra våra två sista shower, varav den senare var den mycket mer lyckade för min del. Vilken tur att just den filmades! (Filmerna finns på Facebook. Har ni inte Facebook får ni skylla er själva, för jag ids inte sätta upp dem på Youtube utan hela gruppens tillstånd. Till FB hade jag lov)




No comments:

Post a Comment