Pages

Thursday, May 24, 2012

Dansföreställning #1

Årets första uppträdande med min fantastiska grupp vid Studio 90 ägde rum idag, och roligt var det fast vi bara dansade två av våra tre danser. Vår tränare Nikke skrattade nog lite efter vår första dans och sade att hon aldrig sett oss så yra på scen tidigare, vilket jag nog kan tro på. Cell Block Tango kunde ha gått bättre för min del, men åtminstone kändes vår Hiljaisia Päiviä riktigt bra. Tack vare Cami har jag nu också två videon att studera tills det är dags för de två föreställningarna imoron, så jag vet vad jag måste rätta till. Åtminstone ett hopp gick inte bra idag!
Imorgon ska vi minsann ge två superföreställningar, och efteråt njuta av middag med (nästan) hela gänget! Jag ser redan fram emot det!

Jag med söta Mia
Vad då obalanserade ögon?
Cami och Tova fixar sig i ordning.
Cell Block Tango
Andra outfiten
Fina gänget!

No comments:

Post a Comment