Pages

Monday, April 12, 2010

Mycket på gång - igen.

Veckoslutet är över och vardagen tränger sig på igen. Men jag tog mig faktiskt sovmorgon idag för att ens lite ta igen sömnskulden från Ylonz.
På programmet idag:
- Franska 10-12
- Hämta Aleksi till TKK och ge honom guidad rundtur
- Kanslikommittémöte 16:00
- gympass efteråt
Och allt är genomfört! TAH-DAAA! För en gångs skull en skoldag då jag faktiskt får något ordentligt gjort. Dessutom var hela KaK på plats under mötet för första gången i år. Vi börjar bli skickligare. Kort var ju mötet som vanligt, men vi fick vissa beslut tagna i alla fall: datum för nästa kopieringskaffe, datum för städning av kopieringsrummet, ett beslut att nästa höst städa upp i arkivet, och det viktigaste - vi ska baka äppelkaka till kopieringskaffet. Raoul var dessutom snäll och kokade kaffe åt oss, så under våra intelligenta och mindre intelligenta samtalsämnen (tro nu inte att vi höll oss bara till det allvarliga) avnjöt vi kaffe och Dominokex.

När jag kom till gymmet så var det partypyntat. Elixia fyller tydligen 10 år, så de bjöd på Brunbergs kyssar. That's right, gymmet bjöd på Brunbergs kyssar. Ironin är slående.

Och det bästa till sist: i morse hittade mamma ett kuvert till mig i postlådan som innehöll Pokémon Gold som jag köpt från Huuto.net. Dags att nörda!

No comments:

Post a Comment