Pages

Saturday, April 3, 2010

Påsklördag

Borgå nästan hela dagen idag. En timme på förmiddagen gick åt till att öva inför högmässan imorgon (kyrkoherdeinstallation + påsksöndag = ganska så stor grej), men efter det var det besök hos kusinerna för hela slanten. Lika roligt som alltid, vi har så bra connection att det inte riktigt går att förklara för utomstående. Vikström, helt enkelt! Den bästa släkten man kan tillhöra.
Dessutom var där ett par "utomstående": min kusin Ylvas pojkvän Marco, hennes tyska vän Julia och Julias pojkvän - som jag glömt namnet på. Gott sällskap förgyller timmarna!

Nu skulle jag vilja spela the Sims, men klockan är för mycket. Igen. Jag borde inte öppna internet på kvällarna, för då hinner jag aldrig spela. Kanske imorgon, efter att jag lekt Helsingforsguide åt Julia och hennes pojkvän (samt mina kusiner + Marco). Det blir intressant, det.

1 comment:

  1. Sv: Nej men jag tar inte illa upp för jag är inget fan och lär inte bli det heller. Alltså, jag var så anti i början när hysterin kom, så jag lovade mig själv att jag ska inte röra böckerna förrän den lagt sig och nu kändes som en bra tidpunkt. Dock såg jag ju filmerna innan :p De är väl så där, dock är ettan bättre än tvåan.

    ReplyDelete