Pages

Wednesday, April 7, 2010

Onsdag

Jag tycks ha blivit lite sämre på att uppdatera. Men det händer så mycket hela tiden att jag inte tycker mig ha tid att sitta ner och skriva (eller så tar ett dataspel över my mind innan jag hinner börja med det). Men en kort sammanfattning över de senaste dagarna då:

-söndag: påsksöndag, vilket innebar uppträdande i festmässan, och samtidigt installation av vår nya kyrkoherde Stefan. Vilket naturligtvis innebar att farbror biskop Björn också var på plats. Det var en trevlig tillställning!

-efter mässan for jag till stan med kusinerna Ylva, Axel & Måns samt Ylvas pojkvän Marco, hennes tyska vänninna Julia och Julias pojkvän Tibor. Vi åt lunch på Chico's, och sedan agerade jag Helsingforsguide till lite olika ställen i centrum. Tyvärr var det en grådaskig dag, så staden var inte riktigt i sitt bästa skick.

-måndag: var hemma.
-tisdag: dito, men var till Elixia (mitt gym) för en dryg timme.
-onsdag: hemma, men var via stan och köpte sushi med Tova och Cami. Lånade dessutom massor av Nemi-album från biblioteket, och ikväll är det dansträningar.

För bilder tänker jag hänvisa er till min bilddagbok, trots att bilderna där får lite sämre kvalitet. Jag tänker bara visa er den här, ett storslaget exempel på komedi!

No comments:

Post a Comment