Pages

Monday, April 26, 2010

Victory!

And I made it! Jag for faktiskt till gymmet och tränade i en dryg timme. Ingen söt kille idag, though. :P

Jag satt däremot och tänkte på lite saker som diskuterades på TF idag. Som person har jag faktiskt ändrats en hel del sedan jag började studera på TKK, inte minst min toleransförmåga för både det ena och det andra. Nestor sade idag, på tal om att deltagarna i TF:s prepkurs anländer nästa vecka, att han gillar att se hur oförstörda och oskyldiga prepkursisterna är. Jag var nog minst lika oförstörd då jag anlände till TKK, säkert mer än många andra på kursen - men sedan "kom du hit och träffade Jonny och Pia och så började din mentala hälsa sjunka", som Nestor uttryckte sig.

Kanske har min mentala hälsa sjunkit, men jag har haft otroligt roligt under sjunkandet i så fall. Och det sägs ju att det är bra att hålla barnet vid liv inom sig, så då är det nog minst lika bra att med liv och lust ta emot teknologandan.

No comments:

Post a Comment